KEY ACCOUNT MANAGER

Miejsce pracy: Warszawa

Na tym stanowisku będziesz odpowiadał za:

  • Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami z obszaru administracji publicznej, samorządu terytorialnego
  • Diagnoza potrzeb klientów i opracowywanie ofert handlowych
  • Zarządzanie projektami sprzedażowymi
  • Opracowywanie i weryfikacja dokumentacji sprzedażowej
  • Przygotowywanie ofert i materiałów reklamowych
  • Prowadzenie szkoleń i prezentacji

 

Pracodawca oferuje Ci w zamian:

  • Możliwość pracy zdalnej
  • Otwartość na różne formy współpracy
  • Wynagrodzenie zasadnicze i premiowe powiązane z wynikami sprzedażowymi
  • Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop
  • Pracę w firmie oferującej innowacyjne rozwiązania

 

Zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji jeśli:

  • Masz minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów / usług klientom B2B, B2G
  • Posiadasz wiedzę z zakresu drogownictwa i GIS – mile widziane
  • Znasz rynek jednostek samorządu terytorialnego – mile widziane
  • Posiadasz umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami
  • Masz silną orientację na cel i sukces
  • Posiadasz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • Charakteryzuje Cię wysoka motywacja, samodzielność i odpowiedzialność
  • Masz wykształcenie techniczne

Agencja Doradztwa Personalnego Ingenium Katarzyna Fijałkowska

katarzyna.fijalkowska@ingeniumhr.pl

+48 516 728 804

Nr Rejestru Agencji Doradztwa Personalnego: 5319