MARKETING COMMUNIACTION MANAGER

Miejsce pracy: Warszawa

 

Na tym stanowisku będziesz odpowiadał za:

  • Dbałość i kontrolę nad zachowaniem spójnego wizerunku marki we wszystkich obszarach komunikacji
  • Opracowanie i wdrożenie strategicznego planu komunikacji marketingowej
  • Prezentowanie rozwiązań i rekomendowanie działań na forum Zarządu Spółki i w regionie
  • Przygotowanie, wdrożenie, nadzór oraz osiąganie założonej efektywności zaplanowanych kampanii reklamowych budujących świadomość marki pod względem ruchu w punktach sprzedaży
  • Wybór kanałów działań reklamowych, poszukiwanie nowych kanałów komunikacji, określenie sposobów dotarcia do grup docelowych
  • Bezpośrednią współpracę (wybór, negocjacje i zarządzanie relacjami) z dostawcami, agencjami kreatywnymi i partnerami biznesowymi w ramach uzgodnionego planu marketingowego
  • Wspieranie zarządzania sytuacjami kryzysowymi, związanymi z postrzeganiem marki i komunikacją
  • Nadzorowanie pracy Specjalisty ds. Marketingu i Social Mediów
  • Koordynowanie i uspójnianie działań marketingowych podejmowanych przez sieć dealerską
  • Stałą współpracę z osobami odpowiedzialnymi za digital i experience marketing oraz za sprzedaż
  • Diagnozę potrzeb biznesowych i dbałość o właściwą alokację produktów
  • Współpracę z partnerami logistycznymi
  • Zarządzanie budżetem zakupów
  • Dbałość o wysoką efektywność i rentowność procesu zakupowego
  • Partnerstwo biznesowe dla klientów wewnętrznych
  • Poszukiwanie nowych szans biznesowych, stałą analizę rynku

Pracodawca oferuje Ci w zamian:

  • Pakiet benefitów pozapłacowych: karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i zdrowotne
  • Wysokiej klasy samochód służbowy
  • Możliwość samodzielnego rozwijania roli w Spółce
  • Udział w konferencjach i eventach branżowych
  • Przyjazną i pozytywną atmosferę pracy

Zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji jeśli:

  • Posiadasz wykształcenie wyższe (mile widziane: marketing, zarządzanie)
  • Masz minimum 5-letnie doświadczenie w budowaniu komunikacji marketingowej i świadomości marki
  • Praktyczna używasz narzędzi komunikacji (on-line i off-line)
  • Jesteś kreatywny/a w tworzeniu efektywnych rozwiązań budujących wizerunek marki
  • Masz wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia
  • Jest w Twobie silna orientacja pro-kliencka
  • Posiadasz wysokie zdolności interpersonalne i skutecznej komunikacji
  • Jesteś osobą samodzielną i decyzyjną
  • Bardzo dobrze znasz język angielski

 

 

Agencja Doradztwa Personalnego Ingenium Katarzyna Fijałkowska

katarzyna.fijalkowska@ingeniumhr.pl

+48 516 728 804

Nr Rejestru Agencji Doradztwa Personalnego: 5319